:D

Jobb I sommar.
ÅHÅÅHH HALLEJUHHAA PRISA GUDARNA!! DE LÖNAR SIG ATT LIGGA I. HAR PRECISENS KIRRAT JOBB PÅ ACKIS I SOMMAR, FY FAN SÅ SKÖNT!


På tala om jobb då da, ska väl ta nått jobb på dalby också.  Och när jag nu skriver om dalby så ska jag säga att jag har världens bästa arbetskompisar dom är inte av denna värld, bra bättre bäst!!! Ska lägga upp bilder på dom absolut snyggaste arbetskompisarsna man kan ha.

Mikaela, Elin och Lofis.



Marin.


Mikela.


Z elin och Emelie.


Emma och David.


Elin och Ines.

Ja som sagt bortskämt bra jobbkompisar <3



Avslutar med denne sofistikerade snygga aftersik bild.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men du är väl för söööööööööööööööt matilda! =D

2010-04-06 @ 15:58:32
Postat av: Marin

Du, jag grinar om du lämnar oss på Dalby alltså!!!

Puss från Fru clown

2010-04-06 @ 17:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0