dansa med vapen.

Snö.. ja tydligen....
Fick denna information av en skrikandes syster.
Klockan var ca 07 00, ingen normal människa är uppe eller vaken den tiden om man inte måste.
Min just-för-tillfället bongstyriga lillasyster sliter upp min dörr och skriker : DET SNÖÖÖÖÖÖAR DU MÅSTE SKJUTTSA MIG TILL SKOLAN OM INTE BUSSEN KOMMER.... JAG HAR NATIONELLT PROV. 
För de första så var det inte ens så mycket snö, för de andra så kunde hon väl ha sagt det om  bussen inte hade kommit, men nej tydligen i förebyggande syfte enligt denna. 
Sådana uppvaka önskar jag mig varje morgon, då jag ska upp före tuppen hela helgen... Idiot.

Jag vill ha skinnjacka, tygskor ljusakvällar, bärz, brunaben med parkning och vattenpipa. NUNUNU!!!


Men icke ska krypa ner under täcket, gå i ide tills de blir som jag vill ha de.

kyss, slaffsss // snusk M

ps.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0