Efter regn kommer?

GEGGA!

GUdars kan inget kul hända, funderar seriöst på att ställa mig naken någonstans och kolla om det händer nått upplyftande. Det vore ju till exempel kul om, det blev varmare- men nej det kommer snö. Det vore ju kul om man kunde kommit iväg till GC men nej det kommer ett askmoln. Förstår ni vad jag menar? Nu längtar jag något så fruktansvärt till valborg FAAAN vad najs! Då jävlar ska vindarna vänta!



Kul idag förresten när jag stod o snacka med morsan i köket och jag sa att jag va ledig imorgon o att det va skönt innan jag ska jobba hela helgen, och sedan sa att visst om de ringde om att jobba imorgon kväll.... så ringde jobbet 5 minuter efter uttalandet o fråga om jag ville jobba dag imorgon, Naturligtvis ville jag det!

Nej nu gjorde jag en pakt med mig själv om att detta var mitt sista självömkan inlägg och därefter får det vara nog. så från och med imorgon heter jag pigg-elin! för då är det tamejfan en dag närmare sommar!



Det här är min låt just nu!

/Pelin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0