"ELIN? är det du som slagit min symaskin??!"

Detta utropade min mor när vi satt och åt middag. Detta är förmodligen inte helt omöjligt, saker och ting fungerar bättre om man slår saker, eller hur?
Mammas dator är den trögaste i universum och bara för att jag tog ut lite aggressioner genom att banka musen lite lätt så tror numera hela min familj att allt som går sönder är det jag som slagit. VARFÖR skulle jag ha slagit sönder mammas symaskin?

Jag tror med all säkerhet att när ni sitter vid en dator och den brummar igång, tänker, brummar, tänker, poppar till lite, brummar- HÄNGER SIG. Att ni också blir förbannade och Dunkar datorn lite "vänligt" i hopp om att den ska funka bättre.

Eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0