Nous sommes les plus beaus du quartier

AH

Trots min dimmiga syn så känner jag livet i mig! snart drar vi till gran Canaria och massa annat skoj! imorgon ska jag bara vila för att försöka återfå hälsan min.

Idag så hade jag lite små-ångest, dags att besikta jettan... igen. har räknat lite på detta och har alltså inom ca 8 månader varit på bilprovningen SJU gånger!!!! haha men killen som jobba där var ybertrevlig och asnajs så det lekte där kan man säga och grädden på moset så klarade sig min pärla! Känner mig hel igen!

Resten har ju matilda berättat så ska inte traggla det igen. Men detta var tredje dagen med penicillinet och har inte ont när jag sväljer längre iallafall! Framsteg! Har en liten böld kvar men knappt märkbar. Nu är det bara orken..

Har även köpt en kamera som jag ska ha med till granis och har pysslat ett litet fodral till denna läckerbit som vi inhandlade på typexemplet till kaosig arbetsplats. Typ 40 hemmabiosystem som dundrate, folk som pratade, tv-apparater, stereoapparater, kassaapparater, med mera. helt slut i huvet iallafall. Tv-n för 440 000 vore ju inte helt fel den heller. Skulle förmodligen inte våga packa upp den för att den inte skulle gå sönder. Kanske därför det tog ett tag o få upp den nya flat-screen apparaten på vissa andra ställen också hmm?

Nåväl, Kyss och klem med eller utan slem! /E




Är grymt insnöad på fransk musik just nu, denna med Carla Bruni, känd fransk modell och sångeska för att inte nämna Frankrikes första dam- gift med president Nicholas Sarkozy känn på den ni!

Stolta forna ClasseFrancaisare med en fräsig (rätt ful) poserade president Sarkozy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0