Babpbabappoppaaaa

Yes som sagt, bloggen har varit på nederlag i et bra tag nu, detta pga av askmoln. Komiskt nog så senast inlägg handlar just om detta förbannade askmoln ...
Har ingen lust att skriva...
Men såhär äre satt och dunkade Stereo love låten den med sådär dunderskönt dragspels dunk i inne på rummet. Känner hur all saft jag dragit i mig börjar göra sitt så marsch in på toa. Det är såhär att toan där nere och där uppe ligger preciss under varran och de går lixom som ett rör ner så att man hör väldigt tydligt vad som sägs från övre våningen.
Då hör jag någon som tar i för kung och fosterland för att jämnlikna dargaspels dunket i denna låt. Herregud jag höll på att avlida av garv hahahah pappa försökte alltså förlikna sig med denna låt
" Pbapbababbaaapprrppaabbaaapprrappaaa"  hahhahahaha! det ligger i släkten med bra röst förstår jag...





Föresten denna snygga karl (min pappa) fyller år i morgon vette tusan vad jag ska hitte på funderrar på en champange och en skiva från ROLANDZ mahmaha han håller alltid på och ska driva om dom tror innnerst inne att han diggar dom.

Företsen var nere på stan idag och drog en random lunch med fredde, solade och köpte en skjorta.


fruktansvärt bränd.. -.-

// Matild



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0