Skrotnissa

Idag har jag sågat järnskrot, haft ångest över att jag måste ta mig in till stan och köpa däck samt lyssnat på maskinen.
Fan vad dom är bra! helt frälst detta blir sommarplåga! Annars ser jag fram emot valborg, kan inte sova längre än till 9 på morgonen och önskar att något bra kan hända i mitt liv snart annars går jag under.

Stört jävla asbra



Kul förresten att när jag välkomnar min ömma mor genom att studsa runt som en avlöning i hallen utbrister hon "oj vad du är fin idag!"- Jag har inte tvättat håret sedan i lördags (euw), sågat skrot- halvsvettig och sot i hela fejjan, sportbehå och en utdragen halvful tischa med en panda på. YEAH- krogoutfit nästa!

Nej nu ska jag hugga ner lite buskar o duscha

/PäckelElin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0