Sol i sinne hälften inne

Eller hur var det nu igen?

Gårdagen spenderades på marias uteplats i solen, fy faaan vad najs och jag tror till och med jag fått lite färg =) Fick även ett telefonsamtal som underlättade mitt humör lite, känns mycket bättre och jag är på banan igen =)

Idag släpade jag fram resväskan och har redan sakteliga börjat fylla den med hittils två linnen ett par shorts och två par trosor... tror ni man behöver mer?
Har även haft grötfrulle med morsan och diskuterat olika sylter, jag gillar jordgubbssylt till gröten men mamma lingonsylt för att "det inte blir för sött" men människan hade på socker sen så vad fan blev det för skillnad?

Idag ska jag träffa räkan och förhoppningsvis maria och asse :D idag skiner solen och känner bokstavligen solen i sinnet MAHA! FYRA DAGAR KVAR!

Detta blev verkligen ett "knäckebrödsinlägg" men nu vet ni att jag andas och mår iallafall =)

/Ejlän


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0