BLOMMOGRAM

Halåå! Har kommit efter med allt har jobbat för mycket. På tal om jobb så för någon dag sen då jag var på jobbet så rinde de i jobb telefonen. Då var de någon som tydligen sökte mig notera att klockan då var halv 9. Jag svara och då är de en virrig tjej som pratar någon blanding mellan göteborska och dalmål som ska lämna ett försenat blombud till tant greta. ( Då de inte finns någon på våran avdeling som heter greta) men jag mycket lätt lurad person säger  får bara fram ett mycket avlägset förvånat "jaha ok". De går en halv timma och människan ringer igen, pch säger att de hon snart anländer och att jag måste gå ut och öppna. då efter att ha rådfrågat mina kolgeor om att de måste vara ett skämt. svarar och säger bara HAHA jag hör att detta är ett ultimatum skämt, men denna ger inte av sig ett ljud uta bata fortsätter påstidigt om att hon snart är framme och tänkte minsan inte vända etfer at ha åkt 45 minuter ut till igenstans. då känner jag att oh shitt detta är nog INTE ett skämt.
Jag går ut för att öppna och JO minssan där står de en månniska i röd tröa och keps med blommor i handen.
Jag går fram för att öppna och be så hemskt kycmet om ursäkt, kommer ihåg att precis innan jag öppnade så går de runt runt i mitt huvud om HUR jag ska ursäkta mig.
Allefall ÖPPNAR med skräckblandad förtjusing och uppenbaras I STOR ÖVERRASKNING AV ATT DETTA MINSANN INTE ÄR ETT BLOMBUD UTAN MIN BÄSTASE PAULINA SOM ÄNTLIGEN HAR KOMMIT HEM FRÅN GBG, FREDDAN STOD FÖR SKJUTTSEN UT TILL LANDSBYGGDEN! ÅHÅH vad glad jag blev jag älskar er mina bäste vänner.











LÖV YO // M


Kommentarer
Postat av: EuroFlorist

Härligt att bli positivt överraskad, även om det inte var med blommor denna gång!

Om du däremot själv vill överraska någon med ett blomsterbud, kan du använda kod "JOY" för lite rabatt.



Vi önskar dig en härlig vårvecka!



/EuroFlorist.

2010-04-14 @ 10:31:51
URL: http://www.euroflorist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0