Puss och Kram

Halojjjsan!!
Har haft en enastående dag idag, första dan på nya jobbet gick galant, detta kommer bli en utmaning.
När jag kom hem var de middag med la familija och mormor, mamma hade gjort världens godaste middag fy sjutton vad gott de var, åh andra sidan hade jag nog slängt i mig vad det än var då jag har levt på fil hela dagen lång. När mormor kom så fick hon se vår lilla plutta också hon ville nästan ta na med sig hem.

Valborg då, otäckt att läsa väderprognoserna då alla jag känner har tänkt första tiden av sitt valborg i HUM C parken.
Mitt och mina bästa har väl tänkt oss champange frukost hos martina trooor jag sen hum c, framfickan alternativ någon annan krog/ bj / terassen  med mera.. Man får helt enkelt se.

I morgon då da:
Jobba 7-15.30
Träffa El på staden
Shoppailishoppa till valborg
Träna
Sola oss bruna ( då vi skulle varit bruna just nu, då vi skulle kommit hem från gran canaria.)

puss och gos sugen.. Godnatt // Svedberg



Mja hyffsat inget regn allefall.. hoppas på SOL och 20 grader.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0