2 i rad.

Medvetslöst uppvaknande efter två dimmiga nätter i rad ;)
Fick precis ett samtal om att jag ska jobba 7-21 i morgon, just nu känns detta som kollektivt självmord.
Så borde dra mig till söms och nanna kudde, fan ville ju hinna med och träna också får ta detta på tisdag.

Ska jobba på tisdag och sedan träna måste även ringa om jobb på ackis viiiiktigt får ej glöma, då jag vet att mitt närminne är i takt med en guldfisk.
Helgens upptåg var  närmare bestämt riktigt majsiga då vi på fredan körde teatern. Och lördan styrdes hem till Sanna då denne vackra kvinna fyllde 20 =) Och sedan bar de av till salu, gillar detta ställe skarpt!
Tog dessvärre inha bilder som vanligt, dock togs de bilder på annat håll hela kvällen :)

Grattiiisss!!




Nu ska jag sätta igång någon sjuk film =) och skratta lite, btw SOLSIDAN 5 av 5 toast.

// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0