Vill joina segertåget

MÅÅÅHHHNNNGÅÅÅ

Vad är det här???? Har inte jobbat på några dagar, och då tänker man kanske, åh vad skönt hon kan sova dagarna i ända och göra vad hon vill. Med risk för att låta bitter, men jag KAN inte sova, jag vaknar klockan åtta på morgonen av att jag ligger och grubblar sönder mig och somnar förmodligen i exakt likadant tillstånd när jag nu äntligen somnar vid 1-taget. Och när jag nu har ledigt om dagarna vet jag inte vad jag ska göra, det ända jag kommer på är äta och titta på vänner. Imorse till exempel innan jag skulle iväg o handla däck så käkade jag gröt till frukost klockan halv elva... och halv tolv gjorde jag iordning lunch... AAAH. Vad ska jag göra?

Nu sitter jag här och har krupp igen, funderar till o med på att borsta tänderna o gå o lägga mig. Kan jag bara få besked, ett samtal ett jävla sms???? så skulle jag kanske kunna slappna av men NEJ?!

Svin.

/E

Kommentarer
Postat av: matilda missbilda

Svin korekt, kanske lite för snällt om du frågar mig.....................

2010-04-21 @ 22:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0