Davido!

Hallå :) fick grymt sug i att skriva lite! Har fått klagomål från en mycket trogen läsare ska just därför tillänga detta inlägg till denna med en mycket upplyftande bild.





Shitt vad den här sommaren har gått fort, har aldirg kännt nått värre! Måste dock tyda på en mycket händelserik och äventyrlig sommar...  (fylld med jobb) inte varit ledig ett ända i sommar DOKTIG flicka Chachflow.
Har faktiskt ¨hållt igång lika mycket som alla andra så inte konsigt nurå om man är dödare än en stekt gris nu i slutskedt på denna vackra sommar.
Har två saker att berätta en bar och en dålig Lill kisse och fått lämna jordlivet och bege sig iväg mot gröna ängar inte behöva a ont mera, känns bra för mig. Ka n iof inte ens skriva om detta utan att jag blir blödig som ett litet barn :( Hejdå misse..
Nu i att övergå till en bra sak en knasig sak har ju gått och stadgat mig :) blivit ej singel är KÄR som en turturduva i världens bästa Emil har alltid så obeskrivligt kul ihop det är de som får mig att överjävligt mycket gilla allt . =) från fylle polare med mera till kåmpiz till riktigt bra kompis till galet kär i. Hade faktiskt glömt bort hur de är att vara riktigt kär får lov att säga att jag älskaaareeee!!!! I helgen ska vi hooka upp jag längtar galet.

Bästa <3




Sådär nu har sprudlat färdigt Tack alla vackra flickor för gårdagen älskar er <3

Pusschar // svedberg


Kommentarer
Postat av: David

Awesome inlägg Matilda! Jag hade nog valt en annan bild för att representera mig men låt gå. Mitt ansikte är på den sköönaste bloggen :P Låter som en bra sommar trots allt jobb.

2010-08-06 @ 22:13:11
Postat av: mr.puberty

naaw sötnötigt dä :)/Sanna

2010-08-18 @ 22:12:32
URL: http://jagvillhaenupumpairumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0