I saw the sign.

Hejhalå kera lesare (David).
Ligger i min super dunder sköna säng och fattar inte hur detta kan vara sant är ledig, ledig.ledig,ledig helt strålande ofattbart!!!!!!!!!
Ska stanna i min säng så länge som är möjligt och tillåtet innan mamma kommer i protest utanför min dörr körandes med damsugaren fullständigt dunka mot min dörr...... Känner ofta hur mordsbenägen jag blir till äran av detta damsugande.
Älskar att vakna upp och känna kaffelukten i hela huset blir på fruktansvärt bra humör då, kommer upp och ser mammi sitta och läsa tidníngen, sätter mig och brebr en macka då mamma frågar vad det är för en ekorre som har kört hennes bil...?? Orkar inte ens lägga ner tid på vad hon kan ha syftat på får klura på de lite till.

?????

Yes idag r det iaf fredag super dunderliga super fredag FREDAG den 13 man kanske skulle hålla sig inne är en sådan människa som för med sig otur i vanliga fall så ja det kanske är bäst.
På tala om otur, tur, ödet och andra beskrivliga och underliga verk som sker runt oss hela tiden så varenda och jag menar de varenda gång när jag kör bil vart jag än ska till jobbet, till emil , till elin, till stan, till tränigen, hem vart jag än ska så spelas ALLTID Taio Cruz - Break Your Heart låten det är sinnessjukt får alltid kalla kårar och alla hår på hela kroppen ställer sig upp undrar om det är ett tecken eller nått ?.?.? hm.. 
 
Idag ska jag fika med mina kära vänninor och sen på kvällen slaffsa runt med egiltorp blir alltid väldigt spontant och underligt kan aldrig sätta ord på vad som ska ske :)





Yes han är bra ;) / Svedberg

Kommentarer
Postat av: David

Det måste finnas mer än en läsare vel? :P Annars är det bara kul att två tjejer updaterar saker som händer i deras liv till mig, haha.

2010-08-13 @ 19:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0