"Ja Oscar min hår är rövig"

Ibland upphör man aldrig att förvånas. Fann denna fras i mitt utkast i mobilen. Där jag även skriver ner bra låtar/artister jag hör på radio, olika kul fraser eller namn på människor jag träffat som jag ska lägga till på facebook.

Frågan är när denna fras lades till och i vilket sammanhang och vem sa det? Liksom några andra utkast som:

"Men rå hit med fläsket dåå"

"I make you no nuts"

"Mitt namn är rocco och det här är min Ö"

Men priset på gullighet är ändå denna som jag hörde när jag o orre kollade på mumintrollet:

Lilla My och muminpappans faster går genom mumindalen och får syn på mumintrollet och snorkfröken som sitter och gulligullar, och detta misstyckes av fastern som tycker detta är mycket oanständigt då säger lilla my:

"Om jag också hittade en tillräckligt liten pojke skulle jag också va oanständig"

Nej nu ska jag gå o lägga mig halv elva en fredagkväll...... Det gäller att vara förberedd på de fyra dagpassen som komma skall....

Sov gott och vakna torrt som en tant brukar säga!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0