Kompis, det går bra nu!

Har nu jobbat cirka 3 veckor efter att min så kallade semester tog slut. Har förövrigt haft en kanoners sommar! Har innehållit dom bästa av dom bästa människorna som jag mixat med dom bästa av dom bästa aktiviteterna.

Midsommar var askalas, jag, maria och matilda drog till Öregrund och slog våra lurviga på "Terassen" och träffade skönt folk. Med andra ord innehöll midsommar det som är viktigast, Alkohol, vänner och försvinnanden.- Och uppfinnanden.

Sedan har våran ovärderliga trio(med flera) gjort annat som Gröna Lund, badat, festat, dansat, svettat, gråtit, skrattat och levt!














Sådärja! En liten uppdatering från moi! Då även jag fått klagomål från en viss kollega och vän!

Önskemål på en annan bild david? Här nedan: David sofistikerad och pigg

Haha /E


Kommentarer
Postat av: David

HAHA, sköna bilder ni har på mig. Finns det inga seriösa eller :P

2010-08-09 @ 01:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0