Mot min vilja

Jo, det kan man väll säga att det är, det här med mitt jobbschema alltså. Hela sommaren har det dragits ifrån och tillsatts pass mot min vilja och VETSKAP! så i onsdags så såg jag att jag skulle jobba imorgon lördag. Så det blir en hemma-helg/vecka. Hur ska jag överleva? nåväl har suttit och kollat runt på bloggar och dylikt efter en stadstur där jag träffade matilda =) och innan dess var jag till flogsta vårdcentral och injicerade lite TBE-vaccin =). Kan behövas när man har ett fästingbo till vovsing <3 nåväl nu ska jag sussa klockan 22 en fredagskväll... hmm inte helt ok, men överkomligt.



Mitt hjärtegull som jag glatt stod och skyfflade mat åt när jag vände mig om och såg henne fullkomligt grön av nyexkrementerad dynga.... Fnoske= Glad! Elin= Inte lika nöjd. Men gudars vad jag älskar den hunden.



Hyfsat töntig video men jag gillar't!

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0