självbevarelsedrift osv..

Helgens upptåg!

Det här med självbevarelsedrift och självkänsla är inte alltid 100% speciellt inte under vissa omständigheter.
Glad ihågen på mina 14 cm höga älsklingar struttar jag ner för den avskyvärt anskärmliga trappan på saluhallen.
Hälften nere och jag känner hur jag drattar framlänges ner, får tag i räcket på höger sida bänder upp armen och slår i armbågen, framstupa ner och i med båda knäna före. HELVETE vad ont det gjorde, det bisarra med hela situationen är att  jag tänker inte på att jag ska göra vad som står i min makt för att inte slå sönder mig, nej jag tänker oh NOOO nu blir jag utslängd -.- men icke ingen vakt i åsyn och jag fortsätter ner som om inget hänt utan en min. Strongt får jag säga.  Blev om inte annat rätt så påminnd av vad som skett i morse, ont lite här och där :)
He annars en mycket bra kväll då champangen flöda -.- slänger ur mig denna charmiga komentar då vi blir bjuda på champange av ett hersskap vi inte känner : ÄR DET RIKTIG CHAMPANGE??? (Stora lyriska ögon).

Tack flickor <3


Valborg 2010.

Svedberg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0