Trauma

God morgon hehe kl är ca 14 30... Men såhär är det var på jobbinterjuv kl 10 och sen när jag kom hem så gick jag och la mig, var sinnessjukt trött kan man säga. Interjuven gick riktigt bra och jag har härmde fått jobb på trauma enheten käns någelunda braaa! Dock så har jag åkt hiss för ca 5 år framöver kan jag medela, hittade inte vart jag skulle ta vägen slarvade bort mig där inne på ackis ... överdrivet mycket avdelingar där så fick ringa damen i ära och be henne komma och hämta mig -.- bra förtsa intryck -.- tror dock att hon tyckte det var hyfsat kul hon skrattade hejdlöst.


Idag är det torsdag ska tillbringa denna natt och kväll med min kera El då vi först ska inhalera ett fåtal glas vin och sedan bege oss vidare till stocken då vi båda har kirrat ihop kårläggen igår -.- efter ett års väntan och lathet från våran sida. Stockholmsnation ska bli riktigt kul, nått att bita i då man är rätt ingådd på Birger ich salu.
 stocken.

Igår onsdag så följde jag och Elin med Maria då hon härmed skulle gadda sig, såhär blev det.
Före och efter.
  

Nu ska jag fortsätta såsa lite.
// Matilda


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad står datumen för?

2010-08-22 @ 11:45:37
Postat av: Matilda

hm fråga maria om de :)

2010-08-23 @ 00:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0