Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe.

Åh.... Jag är så less. L-E-S-S.

Men nu ska vi inte vara sådana, får ändå inte skriva om det jag är less över här på bloggen :)

Nåväl Idag har jag jobbat, säger som min kloka vän Matilda brukar säga "Jag trodde inte det var SANT när klockan ringde imorse!"
Och det trodde jag inte heller, för jag tänkte bokstavligen "Varför har jag ställt klockan såhär tidigt?"
Man vänjer sig på tok för snabbt vid att vara ledig. Har i tre dagar vankat omkring här hemma, inte haft något umgänge och min underläpp har bokstavligen gått att ställa en kaffekopp på, så kul har jag haft det. Efter en dag ställde jag mig och koka saft på mina egenhändigt plockade svarta vinbär... MJAOOO YAOWSA vad gött! så nu lever jag på svartvinbärssaft och planerar att börja leva nyttigare så ska koka tomatsoppa för ett helt kompani imorgon och eventuellt baka bröd också. om jag pallar.

Igår var jag och såg Inception med Annahita och Räkan... SJUUUKT bra film! Det gick till den gräns att jag höjde händerna för att applådera när filmen var slut, men insåg att jag satt på bio och därmed att det skulle vara pinsamt och mycket mycket onödigt.... Däremot så hade jag stackars smackallergiska lilla Elin en kille bakom, som fullkomligt måste har grävt runt med tunga och tänder, för överröstar man Inception (action/thrillerrulle) med sina smackningar då är det fan dags att söka hjälp och där med BASTA!


I helgen flyttar en vapensyster och en vapenbror ifrån mig... =( Räkan drar till det förlovade landet av prostituerade och hasch nämigen Holland-Amsterdam och orreborre flyttar till linköping och nördar sig med resten av de blivande civilingengörerna... Gör det bara, lämna mig.

Nåväl nu ska jag snart hänga med orreborre! =)

Pussi /E

Kommentarer
Postat av: David

Inception var väldigt bra men absolut inte den tredje bästa filmen genom tiderna(det är vad den är rankad nu).

2010-08-12 @ 13:06:45
Postat av: Maria

Åh mitt fb citat! det stämmer verkligen :P

iaf, måste bara påminna att ni har faktiskt Två hela läsare ;)

2010-08-19 @ 16:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0