Tupp?

Tjeners!!! Ligger i soffan för tillfälligt och väntar på inehav av maaaat är snuskigt hungrig, har nämligen spenderat 2 timmar på gymmet varav en halv timme gick åt att kackelera med Elin.
Kommer hem till allas LANT LAND, när jag presenterar mitt forna hem så säger alla : JAHA där var jag med skolan och antingen har dom spenderat en dag i skogen därav då grillat korv och tittat på dom vilda djuren eller tagit sig runt skogen med hjälp av karta och kompass alltså orientering.
Iallafall för att återgå, kommer inte mer än innan för grinden så ser jag min mor och hon ser otroligt lurig ut, vad har denne i krokarna nu JO vi har tydligen skaffat TUPP -.- yes utökning i famlijen igen. Undrar litegrann vart detta ska sluta .. Tupp måste ju ändå ressulerta i höna som i sin tur förmodligen ressulterar i kycklingar.



För att återgå till min gymmvisstelse. Det här med förälskade par på fel ställen kan ju få en att tappa både förstånd och haka, surrvade mig själv med olika tyngder och sationer då det kommer in ett par ett mycket kärt par så att säga. Stationerar sig på en utav dom på en bänk där hantlarna finns medans den andre satte sig bakom och gosselussade den andre i nacken kund einte slita blicken från detta mycket koncentertions sänkade.
Min xeplosiva dag ska få med helgens bravader i nästa inlägg.

// Svedberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0