Turkiskt, indiskt??

Godmorgon! Sitter upp och kan inte somna om har fått basskelussker i hallsen som gör jätte ont, dillemant är om jag ska åka och jobba eller vara hemma, tror jag åker till jobbet iaf. London närmar sig kapitalet ökar inte dirket om jag är hemma. Börjar kl 1 så jag hinner nog vila upp mig tills dess!
Snart är det helg och jag längtar, förra helgens upptåg var riktigt lyckade :)

Gjorde en kalas tabbe fredag då jag och min prins beger oss mot resturang turkist sådan denna gång. Hade aldirg varit där innan och får bara för mig och är bombsäker på att vi var på en inidsik resturang... Hodja hette resturangen när servitrisen kommer in och dukar upp alla 100 små rätter frågar jag: Jaha så allt detta är indiskt?.. Jag ser hur både han och emil biter sig i tungan och han säger nej turkiskt -.- har hela tiden trott att vi sitter på en inidisk resturang haha han flinar hela tiden tills han lämmnar oss.. Bra jobbat ännu en gång, medalj till mig.
Det var iaf en utav dom mysigatse kvällarna på länge. Sen drog vi vidare till riverside och träffar världens galnaste person ladgårds-johan dricker öl och pimplar vin, (fin dricka).
Maria kommer förbi med respektive, mycket trevligt sen bär de av mot birger, sanna kommer dit men pyser efter en kvartis hah.  Elin kommer dit med tessan medflera. Trevligt avslut, slutar kvällen på birger med fullt ös på dansgollvet med oskar linnros sprängandes i högtalarna.

På lördagen var jag hembjuden till Jullis som bjöd på 21 årsfirande alla o3c återförenade alltid lika trevsamt! Vi gjorde pizza och pimplade även där vin och drinkar. Allt var mycket uppskattat och gott. Tråkigt nog så banagde jag på salu lite senare på kvällningen. Tack flickor för en klockren kväll! Näst på tur är väl martina och bells wiee 20 år, då lär de bli pompa och ståt!! På tala om fyllaår så kommer jag vara ruinerad och tomhänt efter månaden oktober, föddes alla då??? Alla i min kära kompis kretts iaf. Paulina den 3 Elin den 4 Emil den 10 Bella 23, fredde och martia fyller i november hmm blir till att tänkaa ut en hel del 20 års överaskningar. Har faktisikt redan kommit på vad som ska köpas/ske till både Elin och Emil det känns bra, dock har jag lätt för att försäga mig när jag kommer på sånnadär hemmlisar så lång tid före -.-..



Nej nu ska jag vila en stund för sen är det jobb jobb jobb.
// Svedberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0