You fucking twat, You bloody Wanker

ÅÅh.. Jag är en sån människa som får ord på hjärnan, visst låtar och så det får jag också. Har haft allt från barnens hus-reklamen till "Jag är en vampyr jag suger och spyr", till en alldelles för svår raplåt till nån musikallåt à la fantomen på operan.

Nåväl under mina lediga dagar så har jag glott igenom skins. Fan vad bra, haha har legat och garvat, visst serien handlar typ bara om sex och droger men ack så bra!

Och nu tillbaks till orden, om man säger såhär i varje mening använder dom åtminstone ett eller tre av dessa ord

Twat.
Fuck. Fucker. Fuck you.
Wanker.
Piss off.

Och det är lärare, föräldrar, ungdomarna alla  använder orden. Så nu har min hjärna inpregnerats med engelska svärord. Och liksom många franska ord så går jag runt och liksom "smakar på orden". Illa illa ... nåväl nu ska jag plöja säsong två av denna utomordentliga serie!

 

/E




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0