God morgon!

Uppe före tupen idag :), klockan börjar ticka frammåt 08 30 och jag har varit på jobbet i 1,5 h. Allt känns riktigt bra idag dock utråkad så in iiiiiiii.. Har varit sjuk och flyttat inte hunnit med annat denna vecka en mycket simpel och ganska ohändelserik och tråkig vecka.. Nu är detta gjort sjukdomen är över och min lägenhet är topp notch!
Ska jobba extremt mycket den här månaden, och detta är för att jag ska käna mig förtjänad att boka en utomordentligt skön och varm resa nu till nästa år. En dröm plats ett ställe med vackra palmer ett hav som är så himmelsrikt blått, Maldiverna. Jag vill besöka denna underbara plats.


Jag känner livet i mig av att bara titta på dessa fenomenala bilder!

Ska lägga upp bilder på mitt nytillverkade hem inom kort. Har verklien ingenting att skriva om ha varit så trögt och ohädelserikit senaste veckan.
Jag vill skänka en liten tanke åt en person som jag tycker hejdlöst mycket om som har en liten motgång i livet just förtillfället allt ordnar sig, you are amazing*.
Idag ska jag jobba klart sen handla mat hem laga mat ... -.- det där med att laga maten är absolut inte min starkaste sida får helt enkelt blogga om hur det gick sen. Bjuda hem en underbar gäst och bjuda på middag den första min absolut inte den sista inflyttnings middagen, skulle iof kunna bli den sista beror sig på hur de går ikväll. Har redan fått en jätte fin inlyttnings present, ett litet sett skålar som man kan lägga allt från godis till små dellikatesser i.
Åh brukar väldigt ofta få ord på huvudet ni vet så som man får låtar på huvudet fast ja ord, dagens ord kravatt. Det lixom nöter sig in i varje mening jag ska säga.

// M






Kommentarer
Postat av: Julia

Hahahha:D du kan få låna mitt och komma;)

2010-12-13 @ 21:13:02
URL: http://juliaochtuva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0