SEGT!

HALÅ där kött och blåbär!!

Gahhh har jobbat heela veckan ... Nu är jag så sehhfffla trött så jag dånar av!
Kommer hem hinner percissss sommna till då mobilen ringer gissa vad de kan vara??? mhmm JOBBET! Shiit jag e så jevvla tröt på detta dalby hem.. Aja nu är äntligen den efterlängtade helgen här wiwieiewwwee!!
Verkligen verlkigen etferlägntad de e INTE bra när man redan på måndan snackar om vad man ska göra i helgen, månda snart lill lörda på torsda är de bara en dag kvar till fredag och sen är de helg man måste ha detta som motto. HELG <3

Har precis tagigt ett bad med ljus och massa bubbel lite för mycket bubbel.. alltid lite för mycket!
Nu kommer snart jens hit, ska glo film känner att ligger jag föör still fööör länge så är de kört, då sommnar jag garanterat.

Puspusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0