Trisstes!

Skulle ha jobbat idag men var tvungen att ställa in mad tanke på hög feber i natt. Isccchhlllooo vilka mystiska och konstiga drömmar man får av feber. I natt drömmde jag om allt ifrån gula ankor som kom upp ur golven, och att jag befann mig i the sims värld...... urch jag blir rädd för mig själv!
Nu har jag legat i min säng i mit rum i två dagar och de ända besök jag har haft är av min prins. Snart kommer jag börja föra samtal med mina gossedjur. 
Men NU känner jag mig riktgt bra inte så ont i kroppen längre och ingen feber, hoppas de är över nu, vill inte va sjuk till på tisda för då ssheeeefflar ska jag visa vem som eger och är överlägsen kung i backarna.
eewchhaa de lagas bläckfisk på tv .... blöö.
I mrogon ska jag utföra mycket viktiga ärenden, ska inhandla en heel del proviant till våran alldelles egna aferski, då dresscoden är långfillifjonger. SHEFFLLARR vad jag längtar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mja de fanns inte så mycket att fylla denna blogg med idag med tanke på att de aktivaste jag har gjort dom senatse två dagrna är att gå ut i köket ta nått att dricka gå tillbaka igen sova, tv, datan inte så jätte effektivt men man kan ju hoppas att de va de jag behövde sova och vila ut.

Cya bloggen! puss

världens bästa.



Jag vet vad kärlek är :)








Dunder bra låt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0