22 juni enevtuellt oturens dag.

Minnst sagt allt för länge sen man lättade sitt hjärta lite.
Idag en ypperligt dålig och oturlig dag, han där uppe vill obehagligt mycket straffa mig  en dag som denna.
Dan på jobbet har resulterat i en hel del missöden blad annat att min matlåda rann ut ur väskan, tappade bort nycklen til skåpet med mera. Slutar för dan ner till city väl nerkommen, destinaton systemet in  för att inhandla proviant till midsummer och packiterar mina varor och beger mig mot bilen.

Har jag inte blivit arg förr så blev jag de idag, PÅSEJÄVLEN går sönder.... i botten vafaa-aan vad är de... LUDERPÅSE!
Hör och ser mig själv hur jag först bara står och tittar på när 3 av 4ra flaskor går sönder. Att stå där själv och skrika nästintill grina e ingen höjdare kan jag medela. Samlar ihop de som går in på systemet igen GAPAR om hur faaaaaaaan man kan ha såna jävla påsar till sådana varor.. lite små synd om pojken i kassan. fick nya flarror och ett antal blickar från människor som uppenbarligen trodde jag hade konverterat från köping till uppsala.

Så kan de gå!

E välbehållen hemma nu iaf shöönt de, se på match tippar 3-1 argentina.

Tjenixzzen !



// Svedberg

Kommentarer
Postat av: Mickan

vad köpte du? vare starksprit eller öl som gick sönder?

2010-06-22 @ 22:52:44
URL: http://fkl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0