Den stora mördardagen

Dagen började sin gilla gång med att det tjonga till i mina högtalare, jaha. Så jag somnade om och vaknade av att jag låg och riktigt råflabbade, det handlade om jobbet, så det var ju en rätt hyfsad kickoff på dagen måste jag säga. Strömavbrott ville högtalarna säga med tjongandet förresten hmpf. Så när jag vaknade knallade jag mig upp och lyssnade på tystnaden, knäppte på lite lampknappar, klockan var kring niosnåret, tror jag.

Mamma kom upp och jag konstaterade att det var fint väder :=D så ringde till mina vapendragare och 1 av 3 svarar. SCORE! fan jag måste skaffa mig fler kompisar. Nåväl, brummade in i min batmobil och droppade emma i Ulleråker, för att sedan hämta maria, då får jag äntligen svar av vapendragare nummer 2. Oscar. Woho mannen är hemma äntligen en som är på HUGGET! så där låg vi på vårdsätrabadet som 3 jästa sillar. jag la naturligtvis min handduk i färska fågelbajsar. Najs.

Sedan begav jag mig till jobbet i min nerfista bil, förstår inte varför folk alltid klagar på min bil, den är röd, bokstavligen ihopskruvad och alldelles utmärkt! Superb! Men jag skulle inte tacka nej till nya högtalare som har bas =).

Väl på jobbet så är allt lugnt, jag garderar min navelpiercing med plåster då jag får veta att en vårdtagare är agro, det var han iofs men ack så söt. Vi satt o käka kakor i goda vänners lag senare o snacka cosmopolitan, exmilitären och jag. Haha. sen så har jag och Davido mördat massvis med flugor mohahhaha så det är blodfläckar i taket. Mys. det finns nog inte mycket som tar fram så mycket mördarinstinkter och endorfiner  i mig som flugmördande, så där studsade vi runt med den röda flugsmällan, som två vårdbiträden på grönbete. Livet är härligt.



Maria till höger, bild från 2008, bästa sommaren i mannaminne, om man undrar varför maria
ser så förbannat nöjd ut så är det för att hon precis snott en toarulle av tåget, då vi alla torkat
oss med marilyn monroe servetter i en vecka haha



Nöhöhöh en allt på tok för gammal bild på mig o orreborre

daterad sisådär 28 december 2006



/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0