Elin Pernilla Dönicke Andersson

Göhö, vad heter jag, vem är jag?

Har som en film för ögonen så trött är jag.... När man spenderar mer än 14 timmar på jobbet lever man inte, man är en kropp utan förmåga att vara trevlig och ödmjuk. Jag hatar H-turer. Dom jag jobbar den här sommaren kommer bli mina sista H(elvetes)-turspotatisar!

Cyklade hem till Farmodern på min rast iaf o goffa mat o ballerinakakor. Hon är bäst min farmor! Ingen jävla protest.
Nu ska jag nog protestspringa då emma banga på kvällsdopp, banger.

Imorgon ska jag kanske bada med Emma och hennes boyfriend YippiKayayy men vattahell, dom är trevliga, och jag behöver trevligt umgänge. =) Och bränna!

Tjaaaarååååå!

Lycklig -Ledig -Latjo -Elin på Gran Canaria



/Dönickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0