Hypo-elin

Jaoo nu är det min andra dag jag spenderar i min säng... igår drabbades jag av illamående och diverse krämpor och dessutom frossa och feber som topping.

Grejt.

Inatt vid halv fem tiden vaknade jag efter en hektisk mardröm innehållandes stressiga parkeringar... när jag vaknade så insåg jag vilken massiv magvärk jag hade... så från igår till idag har jag alltså knappt kunnat röra mig, äta eller stått upp.

Ringde sjukvårdsupplysningen inatt och som vanligt var det inget att komma in för... dom ville inte ha in mig ifall det var magsjuka. Heh, min respekt för sjukvården är sedan länge bortblåst, dock så kunde hon i princip via telefonen undanröja misstanke om blindtarm iallafall genom att be mig hoppa på höger ben?

Nu har jag börjat få ont i halsen och gick o sa det till min ömma moder och vi skrattade lite över min förmodade hypokondri, sedan grabbade hon tag i min armhåla och frågade om det gjorde ont. En smärre chokad elin sa då att nej det gjorde det inte. Hon funderade då över lymfkörtlarna och sa att hon blivit lite nojig.

Nåväl har iallafall undanhållit mig från alvedon och kurerat mig med nästan hela säsong 1 av gossip girl. Åh, vart är Chuck Bass i mitt liv? visst han är ett svin men ack så spännande

/elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0