Rätta mig om jag har fel

Häromdagen när jag var på gymmet fick jag för mig att jag skulle cykla, vilket jag annars brukar göra med min syster malin. Denna gång tänkte jag att fan jag kör på distans istället för tid, hum, hur långt kan man cykla?

2 mil kanske?

Efter en mil började jag ångra mig, efter en och en halv ångrade jag mig ännu mera, och nära 2 mil, fan i helvette träsmak i röven var bara förnamnet.

Nåväl det var inte det jag ville framföra..jag hade med mig mina röda favoritlurar och började lyssna på radio då min musik får mig att tänka bakfylla och haha filadelphiaost. och fan vad p3 är najs? Idag när jag åkte bil så fastnade jag för denna krönikör alltså Liv Strömquist, hennes andra krönikor var inte lika bra men denna var fan bra.

http://sverigesradio.se/sida/gruppsida.aspx?programid=3718&grupp=9970&artikel=3494460

-Drängavdraget

Mycket annat är bra som musiken! Inget jävla morgonzoo och eftermiddagstjafs. Härmed slår jag ett slag för P3, reklamfritt, sprakfritt och tamejfan public service.

/Ejlandoo

Kommentarer
Postat av: orreborre

bra där elin, p3 ska det va! snart är jag hemma och kan lyssna på SVENSK radio!

2010-06-13 @ 18:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0