01.35

Sov.. RINGER .. min lille vän ringer och vill prata =) detta åtgärdas då jag bara får sätta mig upp och inse vad som just hänt. Pratade om livet och en hela del annat. Pratat klart och jag är pigg som om jag nyss hade sovit ett 24 timmars pass. Glor igeonom datan och inser sedan att shgiiiit vad jag är hungrig .. -.- upp på med morgonrocken och sedan ransaka kylen, ett mycket lyckat ransakade då jag finner hemma gjort poatismmoooooss, de smölte rikgt i munnen.
Intresseklubben antecknar, men vad gör man inte när man inte kan sova de är så frukantsvärt helt makalöst lökigt.
Näärå nu måste jag se över min säng och tänka gooda tankar om att de är detta jag vill varje gång jag kånkar runt på gamlingarna på dalby.
Tar mig en stänkare och säger gooddinatt.
/ Mutilda


JAG KÄNNER DEJ <3 OCH TUR ÄR VÄL DE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0