ÅNGHEST

blöäää..... HUm

Jag vaknade imorse av att mitt kära jobb ringde halv åtta o frågade om jag ville komma ner omgående och hala på mig gummihanskarna. Jag som satt där med gäspen i halsen och inte för allt i världen kunde komma på varför jag satt med min mobil i handen, tackade ja och tvingade upp min mor som abbonerat bilen för dagen så hon fick skjutsa ner mig.

Dagen har flytit på o jag gick hem alla dom 5 kilometrarna. Och nu... träna/inte träna. Det är ju så förbaskat långt in till stan =/ skulle ju ha tränat med min kära Matilda idag men... tja. Nej. hum... det återstår att se ifall jag pallrar mig iväg helt enkelt. Har dealat med mig själv att om bilen inte kommer hem före 17.00 så slipper jag haha. nåväl. Tråkigt inlägg.. men äschlo!

PÖSS /elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0