Bryskt uppvaknande

Idag vaknade jag av att min kära ömma moder ringer klockan 09.50?!

Öppningsfras: Va sov du?

SÅKLART JAG SOVER?!??! vad ska jag annars göra............ Idag planeras en promenix med min idefix och sen så träna o hämta mammsen i staden eventuellt stanna hos mullin och kolla på Desperate housewives! Mullin (Malin) är min storasyster och vi är hängivna fans till denna serie... Eller så är det bara en perfekt inplanerad kväll varje vecka så vi hinner catcha-up med varandra =)

Jag och min storasyster har alltid varit hyfsat tajta med alla slags knasiga idéer som klubbar, flytta in i samma rum i ca 5 timmar för att sedan inse att hon tycker att jag är stökig och jag tycker hon är pedant och gnällig men oj vad jag gillar 'na :)

 

/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0