<3

Ligger i sängen nerbäddad med hel mundering har slagigt upp läger framför datan, blir så jädra kallt i mitt rum på kvällarna. Har lånat en rysare förstår inte rikgit på mig själv.. När ska jag läsa den?? Är alldells för harig på kvällarna och på dagarna har jag varken tid eller lust. Blir väl som vanligt ett lån med avgift etfersom att jag aldirg kommer ihåg att lämna tillbaka i tid.
urch är alltid så äckligt pigg på kvällarna efter jobbet , skulle vilja ha en person som är mycket tålig med bra psyke  som va här hos mig just nu, som gillar att kuckilura lääääänge och mycket. Jag är prat och mys sugen :(
blir väl att snarka sig igenom natten själv idag igen. TILL helgen no more alone.

Tänkte på en sak, är lite kluven nu till helgen en vän fyller 21 MEN det är melodifestival FINAL samma dag... Hur går detta ihop sig, hur ska jag lösa de. För ser man det inte då är de kört, för bara man går utanför dörren eller sätter på en data eller något annat elektriskt  dan efter så vet man vem som vann.. -.-

Jag har vart med förr, det var någon gång jag skulle se en final men valde att gå ut och se de dan efter, vi gick till max fyllekäk, fanns självklart en dataskärm där de stod med STORA bokstäver vem som hade vunnit... SNOPET.

God natt kära människor // MATILDA 

Freak.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0