:(

Urch jag mår inge bra... Har sån ångest över jobb hur vida jag ska plugga, när jag ska plugga, vad jag vill med mitt liv just nu...  Inget blir ju bättre av att man bli rankad som sämst på jobbet, tror inte att folk förstår hur hårt en sån grej tar på mig. Jag mår verkligen piss. Fy fan.
Önskar att de bara kunde ske en vänding för just nu går allt emot mig. Jag orkar inte...
Om jag trodde på gud så skulle jag bett om lite tur, om någon där ute gör de så kan ni väl be lite åt mig.
 Jag känner mig så otroligt dålig och sämst på allting.
// M

Kommentarer
Postat av: Mickan!

"nget blir ju bättre av att man bli rankad som sämst på jobbet, tror inte att folk förstår hur hårt en sån grej tar på mig. Jag mår verkligen piss. Fy fan."



Va? Vem har sagt vad om vem? stämmer knappast iaf :)

2010-03-25 @ 20:38:52
URL: http://fkl.blogg.se/
Postat av: Lollo

NEJ du är bra och BÄST Matilda! dom som säger något annat kan ju gå och hänga sig!! STOR BLÖT PUSS FRÅN LO-FIS <3

2010-03-26 @ 00:26:05
URL: http://louiisegraf.blogg.se/
Postat av: ZElin

Matilda!!! Jag tycker att du är BÄSTBÄSTBÄST på jobbet! Dom som tycker annat måste ha ngt annat emot dig, typ att du e för snygg eller nått =D DOM E BARA AVUNDSJUKA BARA FÖR ATT DU E SÅ JEVLA BRA! Vi ses imorrn stjärtfjärt =) GodnattPåskPuss

2010-04-02 @ 23:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0