Du är då jävla deeelikat!

Reklam för tillfället, och jag sitter uppe med mina kära päron och glor på någon thriller. MEN att kolla på film med dessa människor är inte de lättaste slutar alltid md att ingen har en aning om vad filmen handlar om...
Idag började hela kvällen med att jag satt och åt popcorn och pappa började nalla av mig, visst de va ok tills de gick över styr som alltid i denna glupska famlij. När jag hade stoppat i mig 5 popcorn hade mina kära fader hunnit få i sig mer än hälften av de som fanns i skålen och då började terrorn jag skriker åt pappa och slår på honom, pappa skrattar åt mig och frågar när jag tränade sist.... Drar fruktansvärt dåliga skämt och fortsätter att tycka i sig av mitt snask. Jag blir iriterad, mamma blir arg för att vi fajtas och de slutar med en vild diskussion om hur vida de är ok att nårpa godis av barn -.- Nu sitter alla tysta och försker ta in vad som har hänt under förloppet av en timme av filmen. Tänker att det är väl de som är charmen och de lilla extra. Kan vara därför jag har en tendens att alltid prata sönder filmer. Har aldirg lärt mig hur man njuter och sitter tyst och bara kollar in filmen utan en massa gnöll.
Morsan har även denna lördag kväll suttit och tjatat om hur vida hon ska få köpa sig en nakenhund, mendas pappa tycker och säger att vi redan har 4 hundar och de faktiskt räcker . Mamma drar in mig i denna vilda discussion och säger att jag måste vara på hennes sida.
Min teori i detta ämne är att vi övergick från stor hund till liten hund, från liten hund till, liten hund och rädd för allt som rör sig hund, från liten och rädd hund till NAKET, NEJ jag säger nej jag vill inte ha nått naket djur, urchk känns fööör mycket som en råtta i mina ögon. Men känner jag morsan rätt så spelar de ingen rolll vad varken jag pappa eller syrran tycker de kommer att flytta in ett litet naket äckligt monster hit.

BJ visstelsen igår var mycket angenäm :D förutom att jag insåg tydligt att gratis är för gott! Men att skaka rumpa och swhhiisa runt i dimman och känna sig så utomordentligt snygg är väl inget att säga nej till mycket underbart. men ibland kan de li för mycket av de goda, elin står med drink i ena handen och cider i andra, dansar och sträcker upp handen för att sedan vicka handleden så att de rinner som en liten flod av cider ned på hennes arm under dans moment hahaha!
jag i min tur kommer på att jag kan dansa med båda armarna i luften om jag klämer fast ölen mellan knäna, inte så bra de va öl på golvet och på mina skor! Oscar och johan joinade på hem. I taxin hånade jag eros ramazzoti, taxi shaffisen dyrkade denna man mycket. Hemkomna dårar, jag somnar innan jag lagt huvet på oscar. Mycket bra kväll, fina och dansvänliga vänner.











// 0203 Svedberg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0