GODMORGON

Uppe nästan med tuppen! Börjar jobba klockan ett och såg precis grannarna älga förbi neråt sjön med längdskidorna! Allting tyder på PERFEKT glid! mohhahahhahahahahah

Igår var en kalas dag, i julklapp gav jag till min farfar en heldag med moi (heheh) och vi skulle gå på rättegång, när vi kom till tingsrätten var det värsta pådraget, det handlade om mordförsök och jag kände 3 av de 4 åtalade. =S
Det var ca 7 poliser i salen där vi va och minst 4 utanför, det blev naturligtvis ett minitumult utanför salen (alla som var där förutom jag o farfar hade anknytning till de åtalade och därmed anknytning till de värre gängen i vårt kära Gottsunda, suck säger jag bara förväntar mig inte något annat och det är det som är det värsta) de åtalade hade äver skottvästar på sig ifall att, och vi som var där blev kroppsvisiterade och fick visa våra väskor. Helt sjukt. det var intressant men vi fick inte veta domen för de åtalades säkerhet....... Men för de äldre i gänget så handlade det om 6-10 års fängelse om domen föll för mordförsök =O

Sen gick vi till upplandsmuséet o kikade! och sedan åt vi på rififi och flanerade som man sig bör en solig dag som igår =) thihih farfar är BÄST!

Nu ska jag käka havregrynsgröt och kolla på världens bästa tv-program "Halv åtta hos mig"



På julafton då de inte för allt i världen kunde fatta hur de kom in i datorn(webbcameran) och jag lyckades lura dom att det spelades in förra julafton (då vi inte ens firade jul tillsammans) INTE en datageneration det där.. haah

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0