GÖTEBORG en stad förtjej!

Att åka buss i 9 timmar i sträck är pain in the as BOKSTAVLIGEN. Jag är nog den klantigaste männiksan på denna jord, är fortfarnade inte frisk från min aldrigblifrsik förklyning. Hade packat nässpray och halstabbleter för att slippa sitta hosta, snora och nysa ner alla på bussen, tjejen har då olyckligtvis packat allt sådant super viktigt i väskan som läggs in under bussen i bagae utrymmet... så där sitter jag utan varken nässpary och halstabbleter, stackars människor i min omgiving.
lyckas sova nån timma med igenkorkad näsa.
Kommer fram tillslut allefall framme ca 06.00  in the morning har uppmanat paulina att VARA där när jag kommer.... Icke like always, hhaha de är väl lite utav charmen! Kvinnan kommer 20 min efter och möter en kanske inte allt för glad tjej. Men de går snabbt över såklart träffar ju min babe efter alllllllt för låååång tid.
Vi går och lägger oss med de samma :)

Nästa da blir att se göteborg vääääldigt vacker stad paulina drar iväg för att fixa lite grejer, tar en fika med Tovis :) besäller en smohite inte allt för god lite klent med smak och INGET socker hehe kanske de som är poängen att den ska vara nyttig lite trisst dock. Paulina anländer och vi drar hem för att göra oss iordning till after work, med käk och ett glas vin för 40 kr INTE allt för dyrt hehe! ;) Mycket gott o ch trevligt vi får väven till ökninng i gruppen av toves kusin och hennes kompis mycket trevliga tjejer :)

Här var de nyvaket ~





Kusin och vän ~


Vi går sedan vidare till skaka rumpa ställe jeklar vad man missar av att bo i tråkia uppsala... Där drog vo runt braa länge för att sedan konstera att klockan BARA va 02.00 Då är de som bäst drag i gbg för alla kroger stänger runt 05.00 Så vi drog vidare till ett annat ställe där paluina jobbar förövrigt. På övre plan hade dom en rock bar vilken drag och vilken musik, jag var såld. Inte helt fel att dj.n va helt klart var jävligt fräch också! Mycket bra ställe de där.

Yes Paulina fick hoppa in som bartender för att göra riktigt goda drinkar till oss!
Tjejen har smak och talang för detta ~








Nästa dag blir jag och paulina själva under dan för att tove ska på släkt träff haha kl 12 på morgonen inte mycket sova där inte, upp vid 10 för att ha kommit hem kl 06.30 hahah! Paulina och jag drar ner på staden och kollar i afärer och jag blir bjuden på lunch !








 

Kanon gott ~



Lite senare blir de förkrök igen för att upptäcka fler uteställen på avenyn!
vi hookar upp med en tjej som heter Emma, för att sedan dansa lite vi drar till ett ställe där de är 23 och vakten frågar oss då hur gammla vi är paulina drar då till med mellan 20 och 23, JAG I MITT KUKHUVE SÄGER JAHA MEN HALÅ VILKA ÄR 23 HÄR .... INTE JAG ALLEFALL.... ingen säger någonting och jag bara fortsätter höjdljött att riktigt skriiika ut att vi verkligen inte är i närheten av 23 någon av oss.. Tills jag får ett rejält nyp av tove i sidan, menas då med Håll käften. Inser de lite väl sent då kanske men vi får lyckligtvis komma in vakten tittar vädligt konstigt på mig, förstår sådär nu i efterhand varför -.-








Paulina och Emma ~







Denna kväll slutar också Jävligt bra inne på rockbaren bredvid snyggve dj!!



Söndan blir bakis seg dag ont i fötterna, typ ingen kännsel i lilltån ... hhööe. Vi ska äta midda på en Americansk resturang hungriga som hygenor tar vi vagnen till avenyn och får bord vid tvn så vi kan se hockey finalen :D ¨Paulina insi´sterar på att vi ska ta förrätt, tacos tallrik de var bland de ströta jag sätt... Och detta skulle då vara förrätt Jävlar a djag vad mätt redan då.




Vi beställer in vamr rätterna jag tar oxfile mycket värt :D När vi har klämt i oss all mat får vi en snille att vi ska skojja med servitrisen så vi ber om menyn igen.
Hon kommer tillbaka efter ett tag och frågar vad vi vill ha.

Paulina: jag tar gärna samma som jag tog nyss laxen va så god.
Tove: Jag tar den här pasta rätten den va utsökt.
Jag: Jag vill ha den här oxfilen igen och den här gången med lite extra sås.

SHITT vad hon såg häpen ut HAHAHHA sen kunde vi inte hålla oss för skratt hahahha de brast och vi hölll på bli dubbelvikta av garv  .. haha Kul -.-
Sen hem sex in the city, sova. Det var en rikgt trevlig kväll tack brudar!  Nog om de!






Resan hem gick bra kändes som att de gick fortare att åka hem, tycker alltid att de känns så..?? eller! Det ända var att jag höll på att slå ihjäl mig inne på buss toan -.- Jag går in på toan när bussen har ett uppehåll för att slippa gunga fram och tillbaka och undvika att göra illa mig. Jag hinner inte mer än sätta mig då bussen är i rullning. Jävla toastolen satt inte fast så jag rammlade fummlande runt slog mig riktigt rejält faktiskt. Dom i bussen måste undrat vad jag höll på med där inne ... Tur var väl att de inte var någon gammal tant eller nån bed benskörhet för då hade den garanterat salgit ihjäl sig, livsfarligt.


TACK OCH HEJ VÄRLDENS LÄNGSTA INLÄGGG!




ps. Gillar att dom spelade den här låten i slutet i rockbaren varje gång ;D hii





Kommentarer
Postat av: Lollo

wooohooooow! Matilda har BLOGGISH! ;D nu vet jag vart jag ska hänga all min lediga tid! GO GIRL ;P Puss Lollo

2010-03-03 @ 15:53:37
URL: http://louiisegraf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0