Helg och räkningar

Hallåå bloggen!! Kom nyssens hem. Var med en vän igår vi lagade jätte god middag och gluttade film majsigt!
Skulle åkt ner på staden idag och hookat upp med en "VÄN" (elin) men denne valde att JOBBA istället.. -.- Så nu sitter jag och betalar räkningar blä de är absolut de tråkiasgte och mest ovärda som finns, tur payday i morgon.
Och i morgon är de helg fan va snittsigt sjukt skönt. Fick ett mycket sofistikerat sms av en polare nyss och detta sms löd såhär :
TAGGA TAGGA!
I morgon raggar vi killar och på lördag slår vi klackarna i taket.
Hahah, blö känner mig bara trött just nu, vi åt så jevvvla mycket igår så jag tror inte jag behöver äta nått mer på flera år mår fortfarnade illa. Yees föresten ska på arbetsinterjuv  på tisda, hoppas verkligen de går bra. Känns faktiskt som de. Jag är en snackare i vanliga fall så kan nog snacka mig igenom detta också. Puss och slem
// Mat

=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0