Jag tror jag är kär för jag känner såhäääär!!

Nej det är jag inte =) Vaknade en sådan bra tid som kl 12 idag .. Inte så bra känns lite som att jag har missat ungefär halva dan, åh andra sidan så ska jag bara deeega och kolla film idag. Ibandy träning ikväll. Måste ta igen mig efter en helg med både jobb och partajj.
Sitter i köket och snackilurar med mammi vi ska nämligen få tillökning in tha la famlija en lite valp TILL som om vi inte har tillräclkigt. Vaplen kommer exakt den 27 aprill. Ska åka och kolla på den redan på onsdag.

Helgens upptåg då da. åkte hem till Sanna och fixade iordning oss drack lite vin på de mycket trevligt svårt val d där med vad man ska ha på sig. -.-
Sedan drog vi till Sandra som har en lägenhet i två veckor nu satt där och winade och hade makalöst kul så kul så att jag i min frustration utbröt i ett asg då jag precis hade intagigt en stooor klunk vin ... då detta vin pred sig på alla deltagande Störst spridnning fick sanna... haha. det var jävligt kul om inte annat det är juu alltid så att de är roligast innan självaste utgången.
Vi kommer dit går in och kör på kaffeshoots ... jag som inte ens gillar kaffe. Men åh andra sidan gick detta ner utan problem.
Träffar stoffe med flera där inne och hänger med dom.
Mycket underligt de kommer fram en tjej och säger min kill kompis där borta är intreserad av dej.. Men Jaha vad säger man KOM HIT , nä man blir avkräckt. Man tar väl sånt med egna händer. Sandra förvinner iväg med en 40 årig gubbe haha vette sjutton vad som hände sen??
Jääjä men naaaajs kväll som slutar hyffst onajs då jag ringer stackars (anonym) människa och sluddrar om allt och inget i ca en timma -.- då denne har försökt sova.
Som tur är så hittar jag på min vänner och får sedan skjutts hem till killkompis.
Vaknar nästa dag av att jag har halsbands avtryck i överallt omsidigt.

Tack för en brajj kväll tog innnnnte några bilder, men som (o)tur är finns de både bilder och filmer från denna kväll som togs av andra.

Lite andra bilder.


Party pingla förra helgen =)





Gymade med mikaela en dag =)







// Matilda

Kommentarer
Postat av: Mickan!

Jag har typ blått hår på sista bildeeeeeen! xD

2010-03-22 @ 18:50:30
URL: http://fkl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0