Jag vill iväg nuuuuu!!

Jag ligger och gluttar på datan efter ett ganska tufft arbetspass då en av personal styrkan va sjuk... Krya på dej emelie femmelie =) skulle de hända att du är sjuk veckan ut så vet du vart jag finns ;)
Ska snart iväg och träna kände bara för att napa en stund och käka lite.
Ircsh  sökte sommarjobb nyss på ackis vilket innebär att tiden i uppsala kommer vara länge till, jag e hyffsat trött ´påt jag vill iväg nnunununuuuuuuuu jag vill resa uptäcka nytt träffa nya människor. Austarlien är mitt mål vilket just nu känns jeeevligt långt bort -.-
Se det från den ljusa sidan liiixxååm =) nu har man ju kårleg och allt.

I morgon ska jag fika med en person :) de ska bli utomordentligt kul och sedan dunka på gymet.

// Matilda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0