;)

Ruskigt vad fint väder de är :D jag känner LIVET i mig. Skulle föllt med ner på staden idag, men tiden var 9, vid den tiden låg jag medvetslös i min säng och snarkade gott :) Så 7 min innan, smsar jag och frågar om dom har åkt än... -.- .
Efter man har tränat finns de inge godare en att sluka en päron festis gu så gott de är de går på ett naffs.

Mumma ;)


åhåh vad jag längtar till helgen, ledig hela helgen fred, lörd och sönd. Det är ganska illa när man redan på måndan längtar. Kära Jennie fyller 21 så de blir till att fira med duner och kanoner.

Föresten min tule Elin har intruduserat sig själv i ett nytt intresse checka in detta.

 
Att hänga i g-sunda, hahaha jag tog henne på bar gärning elin och sina homies.







// M ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0