Kära ner sig.

Jag har lagt detta ämne på is och tänker inte återgå fören jag har levt mitt liv och har gjort alla tusen miljoner saker jag verkligen vill göra just nu.
Att de belv som de blev var bra.  Tyvärr så är jag nog lite mer sårbar än vad jag någonsin kunnat tro, för att tänka på första gången dejten då de pirrar så äckligt mycket i magen och man har gått och längtat hela dagen på att klockan ska bli i tid.
Pirret, myset och all längtan efter samma person och veta att personen i fråga känner exakt likadant för de j, är dom bästa kännslorna i världen. Det där som ingen annan kan få en att känna, inte världens bästa vänner inte mamma och pappa utan bara den personen. Då kan jag för mitt liv inte förstå otrogna förhållanden varför man gör så mot en person, som man har sagt och lovat så mycket, de gör att vi andra som kanske inte har varit den som bedragit utan som bivlit bedragen aldirg mer kommer kunna lita på någon igen på samma sätt, utan är hyffsat skadad och nertryckt och obotlig mot svek.
Varför jag, jag som absolut aldirg i hela mitt liv som har lovat mig sjölv att aldirg varken skriva eller känna såhär göre pga av en person och de är jävligt jobbigt, jag önskade att vi kunde fortsatt med kontakt.. Jag önskar dej alll lycka till för jag tycker du är bra, på alla sätt.

Nog om de, de var skönt att skriva av sig lite bekymmer som kommer och går, nu ska jag kolla in medlodifestivalen good  shiit och föresten OSCAR jag saknar dej redan passa på nu att skaffa dej en vacker seniorita ;) DU ÄR BRA!!!

Ligga någon?


// Matilda









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0