KUNGA I KUNGSBERGET

Yes!! Mycket seen uppdatiring här från min sida...  Men kan inte hjälpas nu kommer allt på en och samma gång! :D
Det var fruktansvärt jävla kul åker dit med Elin som förste och bäste shaufför MYcket bra, ligger med sladd i varje kurva.... Neeejjråå vi sladdar en gång men den hejjdar elin mycket snyggt! Emma och bränt en hel hög med sköna låtar som vi sjöng hejjdlöst till!!!  
Resan är slut och det är dax att packa sig ur bilen och släpa sig upp till backarna, allt har varit så mycket lättare när pappa har skött allt de där med masäck och burit allas grejer.
SE UPP I BACKEN 5 FÖRENADE HÅL I NACKEN!!!
Yes here we go dalbys stoltheter ;) Mycket fina backar och solen kom även fram denna dagen till ära, kan man ha mer tur.
Att åka ankarlift själv är tydligen inte de lättaste -.- Jag göre och jag rammlar.. mycket snittsigt gjort.
ALDIRG hänt förr.
Elin visar upp sina ypperliga talanger med att komma ner 1 timma etfer alla andra HAHAHAH gu va du e skööön min vän Jävlgt cooool tjej!!! Pensionär varing för Elin i backarna :) Resterande av ligan åker jäävligt bra får jag säga. Men elin även solen har sina fläckar <3 
Jag i min tur är en fryskorv så jag började frysa ganska så omgående så tack gode gud att de finns något som heter värme stuga och och pensionär åkaren inklusive linsen drog ner, det fanns olika själ till att båda följde med, Elin : skönt att inte behöva pina sig ner för fler backar på ett tag, linsen : för att ta kontroll över sitt öga som inte ville vara med.
Skönt med värme, där satt vi och inväntade att dom andra skulle åka några åk till så vi sedan kunde slänga oss över masäckarna :) YES en utav dom bästa momenten! Vi åt och åt tillslut satt alla bara och fnittrade, åt mycket dåliga dalby skämt men va fan det är ju de vi har gemensamt. Vi drog upp i backarna igen och åkte en massa till jag försökte mig på puckel pist med bräda... a jo tjena har väl aldrig rammlat så mycket. Emma försökte få mig och david att testa big air bag jag kände inte rikgt att jag var redo för de, neej ganska skönt att hålla sig på marken. Emma hoppade mycket snyggt kommer bild på de.
Vi åker ner lite tidigare än dom andra för jag frös -.- jag deckar på bordet, finns även kort på de. 
Vi beger oss hemmåt drar förbi och köper pizza och burgare :D LYCKLIGT GÄNG!!! Emma insiterar på att vi även ska köpa chirre och inte vilka som helst NEJ här slår vi på stort och köper maxis XXXXLL BIG BAG!
Vi kommer hem och alla hinner inte komma innan för dörren förren pizzorna och burgarna är i fas uppätning. Öl cider och shottande jäger mycket trevlig kväll tack. 

5 AV 5 !!!




 

























'









ELIN tack för lånet av bilder <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0