Hela livet var ett disco, men kicken vart är den?

Musiken pulserar ur högtalarna och maskinerna i taket pyser ut en tung rök som förgiftar alla kläderna. Öronproppar öronproppar tänker jag men icke, tanken försvinner och i luften viner det vätskor till höger och vänster som lägger sig som en hinna över det plattade håret.

Tja kvällen igår var minst sagt fartfylld och imorse vaknade jag av en KLAMP- KLAMP- KLAMPANDE människa. Kvällen började hos mig och jag o Matilda satte igång och lagade mat, råstekt potatis, ostsnitzlar(stavning?) och broccoli med diverse såser mycket gott. Och till detta inmundigade vi smirnoff, aquatini och ett vitt vin-Gazela. Till sist kom pojkarna och vi skulle våldgästa oscar som ska åka bort ett par månader till armhårets förlovade land- spanien. Oscar som inget (uppenbarligen) lurar hade nog suttit med kikare och bevakat mitt hus efter eventuella förändringar som skulle antyda att vi var på gång. Vi gick dit iaf o poppade champagne och delade på denna, det var jag Matilda Oscar Martin Viktor och Johan. Vi drack lite till och strax före tolv kände vi oss redo att ta oss an nattlivet.
Vi styrde mot BJ och Martin blev nekad i dörren av en som vanligt överkaxig dumful dörrvakt som tror han är något, skallig var han säkert och med plutande fiskläppar.
Nåväl han fick åka hem med sina joggingskor som inte föll BJ i smaken och vi andra invaderade stället med instinktiv riktning mot baren. Där röjde vi och fyllde på beståndet och till sist så var vi alla dansande yrväder på dansgolven, vart folket tog vägen är fortfarande en gåta men jag hade det kul!

Strax innan stängning kom det fram en kille och fullkomligt vrålade i mitt lilla stackars öra "JAG ÄR SÅÅÅ JÄÄÄÄVLA KÄR I DIIIIG!! " hahah vad svarar man? tack?

Efteråt så gick jag johan orre o matilda till donken och oscar tracka sönder sina forna arbetskamrater

"VAFAN pommes fritsen är kalla! ska jag stå här o vänta länge eller? EYY GEORGE CAN I HAVE MY TRIPPLE DELUXE MCFEAASTT??????? meh vafan om man väntar längre än tio minuter så får man ju allt GRAAAAATIIIS, eller huuuuur???!!!"

tjejen i kassan såg allmänt besvärad ut och i oscars ögon lös lyriskheten. Jag skämdes mest.

sen åkte vi hem till mig o alla sov i mina soffor mysigt =) sen gick jag upp o sov mycket djupt tills jag vaknade av KLAMP KLAMP KLAMP - matilda som vaknat med nackspärr och andra krämpor i soffan.

Nåja vi sov bort största delen av dagen fast det gjorde ingenting =P värt!



Hoppas du får det jävligt najs med alla håriga gapandes senioritas i spanien orre! och kom hem snart!
http://www.youtube.com/watch?v=vgpew9CvT2U

Kyss och klem snigelslem! /ELin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0