Man ska aldrig ropa hej förrens....

....man fullkomligt bombarderat sin tillsynes ljuvliga mat med TOMATPURÉ!!

ikväll har jag bara legat i min säng och glott i taket, WUNDERBAAAR! det var sjukt länge sedan jag hade en kväll för mig självså jag hivade fram kycklingfilé och tänkte slå på stort! Kokade ris gjorde jag också och bara det liksom...
Sedan skivade jag filén och gned in den i pappas galet starka hemgjorda senap kryddade med pepparmix, salt och timjan (jag vet asskumt men jag tänkta whattahell)sedan stekte jag detta i 7 ton smör klaffsade på med creme fraiche.

Hittills var allt fina fisken, bra musik i högtalarna och jag stod där o flinade oförskämt för mig själv "elin mästerkocken pernilla andersson".

"hmmm lite delikatesskryddad tomatpuré perhaps" sa jag för mig själv med högtidlig stämma "pfftttssssss" en ca 4 cm lång bajsliknande sträng i min perferkta värld.

mer behöver jag nog icke säga...



Bara eran Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0