Mars 29

Jeejejejj! Ringade om lärar jobbet, kirrat de ska bli riktigt kul.
Ska snart in till staden och träna ibandy måste hålla på diet nu när gran canaria inte är långt ifrån.

Ursch idag var det en lååång dag på jobbet, skulle velat komma hem till ett eget hemma spa, med en massa härliga behandlingar. Eller ta en tripp till ett spa med massage, ler bad, ansikts masker och annat trevligt.
Varje morgon när jag ser mig i spegeln ser jag, tänker jag white trasch, fy fan för at vara så här blek som nu under vintren. Inte fått sol på nyllet på ååår och dar. Men om exakt 19 dagar så blir de ändring på de. Jag ska jävlare mig pressa in varenda gnutta sol.

I morgon jobbar man igen hua börjar halv 3 ska försöka hinna med ett gym pass på friskis också.
Onsda arbetsintervju sen jobba på de.
torsda ledig * woho! träna.
freda ledig * träna.
Sen jobbar jag lörda men sedan är de parttii,i Sanna babe nybliven 20 åring i morgon Gartulationer till dej.
 
Nu måste jag byta om.
TJAOOO // Matilda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0