Ny opening-line

Jag och min vapendragare snackelurade igår på fb-chatten om mina äventyr i fredags. För att i stora drag förklara företeelsen så umgås jag och min vän och jag börjar få kramper i magen och det kliar i hela ansiktet och då jag vet att jag har städat bort en del damm, inte är allergisk mot min hund och verkligen tål människor (eller vissa iallafall) så frågar jag mitt umgänge rätt ut: Förlåt men har du käkat nötter idag?

Denne snörper ihop munnen och hehe.... ja. Det hade denne.

Nu är funderingen: om ifall att jag finner ett ragg på krogen... borde jag fråga:

Ursäkta mig men har du möjligtvis ätit nötter de närmaste 12 timmarna?

Hett.

/Elin

Min död?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0