Nykläckt Blondinelin

Okej... Inte min grej. Men vafan någon gång ska man väll entra civilisationen prova något nytt precis som alla andra efterblivna människor, som helt plötsligt inser att det är 2010 och att 2000-talets bästa uppfinning är Facebook. Men nåväl, sådana människor finns det också.

Jag är en realist som skrattar åt mig själv och anser att skadeglädje är den ända sanna glädjen. Jag tycker om att skratta och umgås gärna med min vapendragare Matilda. Jag jobbar på ett äldreboende och läser för tillfället en kurs på universitetet (kårleg ja tack!). Mina hobbies är fest, dansa runt till spotify, kolla i kylskåpet och göra andra samhällsnyttiga saker som att hänga på friskis och svettis.

Dagen har varit såhär... Vaknade 06.10, 06.20 och 06.30 då jag insåg att shitmegapommesfrittes, börjar jobba om en halvtimma! så dunkar i mig smörgåsar och försöker vara trevlig mot min ömma fader som alltid "drillar som en lärka" om morgnarna... suck. Jag drillar INTE som en lärka, och om jag gör detföre/strax efter frukost, har det fan hänt något, fått en stroke eller något liknande livsavgörande. Iallafall dånade ner till allas vårat hem, och luffsade runt där som en iller och duschade o lagade mat o släpade runt på åldringarna så gott jag förmår.
Sen svischade jag hem i samma fart och dansade runt till älskade spotify (den person som uppfann detta borde fan få ett pris) o fick ett utfall på mina kära päron, och grät en skvätt, det var länge sedan jag grät, det är jävligt skönt ibland! Nåväl, pinnade på in till stan för att där på min kurs få meddelandet att människan som skulle hålla i föreläsningen inte kom... jaha, våran halvflintiga spänstiga gubbe till mentor står där högröd på flinten( och eventuellt i ansiktet svårt att avgöra då halva ansiktet består av flinten) o skäms ögonen ur sig och erbjuder oss bananer som kompensation. Gulle, men han som inte kom ska ha spö.

Nu har jag o matilda suttit o försökt gjort instuderingsfrågor vilket har resulterat i en spark på min kind, 3910 mackor och allt annat än pluggande som vanligt.

Nu ska jag nog kanske göra någon mer fråga för vi måste nog fan sova. =( börjar jobba 7 imorgon (onajs)

*Matilda och jag har även konstaterat att jag blir Alltid kissnödig när jag sätter mig vid datorn och hon bajsnödig, är detta normalt?

/Elin 

Kommentarer
Postat av: Paulina

HAHAHAHAHAH! Jag hör till de människor som HATAR bloggar och fjantiga bloggare (förlåt Matilda...) sen råkade jag läsa detta! HAHAHAHAAaa! Klockrent! Jag älskar er :´)

2010-03-05 @ 23:37:18
Postat av: Elin

HEHE fortsätt läs du! det kommer mer ;)

2010-03-06 @ 21:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0